سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۸

اخبار

بازدید تیم مدیریت بحران صنعت نفت آغاجاری از منطقه عملیاتی رگ سفید یک

دکتر عیسی طاهری: کارکنان شریف صنعت نفت که علائم مشکوک تنفسی دارند بلافاصله به نزدیک ترین درمانگاه مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تیم مدیریت بحران صنعت نفت آغاجاری در ادامه سلسله بازدیدهای عملیاتی، روز یکشنبه 29 فروردین از منطقه عملیاتی رگ سفید بازدید کردند.

در این بازدید میزان رعایت پروتکل های بهداشتی ، میزان برخورداری کارکنان عملیاتی از تجهیزات و وسایل حفاظت فردی و آگاهی از نظرات همکاران عملیاتی در زمینه بیماری کرونا مورد توجه قرار گرفت. 

همچنین از آشپزخانه منطقه رگ سفید بازدید به عمل آمد و تذکرات لازم بهداشتی داده شد. 

در ادامه افرادی که علائم مشکوک تنفسی داشتند توسط کادر پزشکی درمانگاه رگ سفید مورد غربالگری و انجام تست راپید قرار گرفتند. 

رئیس طب صنعتی و بهداشت منطقه آغاجاری در حاشیه این سفر کاری گفت: با توجه به شیوع و فراگیری بیماری کرونا، توصیه ما این است که همکاران محترمی که هر گونه علائم مشکوک تنفسی دارند بلافاصله به نزدیک ترین درمانگاه محل کار خود مراجعه نمایند تا توسط کادر پزشکی مستقر در منطقه عملیاتی تعیین تکلیف شوند. 

دکتر عیسی طاهری سرعت در شناسایی بیماران مشکوک را باعث کنترل بیماری کرونا ارزیابی کرد و اظهار داشت: در تمام درمانگاه های عملیاتی، کیت تست راپید را فراهم کردیم تا افراد مشکوک در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و غربال شوند. 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 

۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ۰۰:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید