سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۷

اخبار

گرامیداشت روز آزمایشگاه در منطقه آغاجاری

دکتر فرید خدری: آزمایش یکی از معیارهای تشخیص صحیح بیماری است و فرآیند درمان با تلاش کارکنان آزمایشگاه به نتایج بهتری ختم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت سی ام فروردین زادروز دانشمند بزرگ ایرانی سید اسماعیل جرجانی و روز آزمایشگاه ، از کارکنان این بخش تجلیل به عمل آمد. 

دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی با حضور در آزمایشگاه این روز را به همکاران بخش آزمایشگاه تبریک گفته و از زحمات آنها قدردانی کردند. 

رئیس بهداشت و درمان به نقش آزمایش در کیفیت درمان اشاره کرد و گفت: آزمایش یکی از معیارهای تشخیص صحیح بیماری است و بدون شک در کیفیت درمان تاثیر مثبت دارد. 
وی نقش مهم آزمایش در پاندمی کرونا را یادآوری نمود و اظهار داشت: طبق استانداردهای سازمان بهداشت جهانی ، ملاک قطعیت تشخیص بیمار کرونایی، مثبت شدن تست پی سی آر می باشد و بدون آزمایش پی سی آر نمی توان فردی را مبتلای قطعی کرونا اعلام کرد هر چند علائم کرونایی بسیاری داشته باشد و همین خود نشانه اهمیت آزمایش و آزمایشگاه است. 

سپس دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی هر کدام طی سخنانی ضمن تبریک روز آزمایشگاه، از زحمات کارکنان این بخش تشکر کردند. 

همچنین فرزانه کلاهدار رئیس آزمایشگاه ضمن قدردانی از مدیریت بهداشت و درمان بابت حمایت های همه جانبه از کادر آزمایشگاه گفت: مشکل اصلی ما کمبود شدید نیرو می باشد و با توجه به شیوع بیماری کرونا و تداوم آن، امیدواریم نسبت به جذب نیرو در این بخش همکاری لازم به عمل آید. 

در ادامه کارشناسان و کارکنان آزمایشگاه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد کار در آزمایشگاه و مشکلات موجود پرداختند. 

 در پایان رئیس بهداشت و درمان قول داد کمبود نیروی کارشناس در این بخش را از طریق مدیریت سازمان پیگیری نماید.


خبر
رسانه جدید

 

۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ۰۱:۳۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید