سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۶

اخبار

گرامیداشت روز جهانی ماما در منطقه آغاجاری

مدیران و مسئولان بهداشت و درمان با حضور در بخش زایشگاه از کادر درمان این بخش تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 15 اردیبهشت روز جهانی مامایی و با حضور روسا و مسئولان از ماماهای این مرکز تجلیل به عمل آمد.

افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی و دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان شهید ایرانپور با حضور در بخش زایشگاه ، روز ماما را تبریک گفته و از تلاش ها و زحمات آنها بخصوص در پاندمی کرونا تقدیر و تشکر کردند.

دکتر احمدی وظیفه ماماها را سنگین و سرنوشت ساز توصیف کرد و گفت: زندگی از دستان ماما شروع می شود و زیباترین صدا برای مادر، گریه نوزاد در بدو تولد است. 

وی به خدمات ماماها در پاندمی کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری خطرناک کرونا، خدمات به مادران باردار همچنان با قوت ادامه یافت و تعدادی از همکاران مامایی نیز در حین خدمت، به این بیماری مبتلا شدند. 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی از زحمات کادر درمان بخصوص ماماها تقدیر کرد و گفت: یکی از نقاط قوت بخش زایشگاه ، وجود کادر توانمند ، دانش محور و با سوابق درخشان می باشد و از این لحاظ جزو بیمارستان های برتر خوزستان هستیم. 

وارسته تلاش کادر درمان را در بحران کرونا بی سابقه توصیف کرد و بیان نمود: هیچ امتیازی زحمات شما را جبران نمی کند اما با این حال در حد توان در جهت حمایت از همکاران محترم اقدام می کنیم. 

  دکتر زهره امیری متخصص زنان و زایمان نیز ضمن تبریک روز ماما از زحمات کادر مامایی در خدمت به مادران باردار تشکر کرد. 

همچنین در این مراسم، آمنه مولوی که به عنوان مامای نمونه معرفی شده بود مورد تجلیل قرار گرفت.

در پایان فرزانه شولی مسئول زایشگاه ضمن تبریک روز ماما و تشکر از زحمات همکاران خود ، به نمایندگی از طرف کادر مامایی نظرات و دیدگاه‌های آنها را تشریح نمود. 

رسانه جدید

2
2
3
4
1
 

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۲:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۹۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید