سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۳

اخبار

تجلیل از واحد روابط عمومی

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان این واحد تجلیل به عمل آمد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و در سالروز فتح خرمشهر از کارکنان این واحد تجلیل به عمل آمد 

در این مراسم رئیس بهداشت درمان طی سخنانی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و سالروز فتح خرمشهر ، روابط عمومی را زبان گویای سیستم دانست و با توجه به وسعت ارتباطات در دنیای کنونی، اهمیت این شغل را یاد آوری نمود 

دکتر مظفری در ادامه ضمن ادای احترام به شهدای عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ کشور ایران دانست و گفت : با فتح خرمشهر ، دنیا متوجه عظمت فرهنگ خون بر شمشیر شد . و آن موقع بود که ورق برگشت و دشمنان بر خلاف میل باطنی ، با احترام با ما صحبت کردند .

وی در ادامه ضمن قرائت پیام دکتر سمیع مدیر عامل سازمان خطاب به روسای روابط عمومی ، از توجه وی و رئیس روابط عمومی سازمان به روابط عمومی های ستاد و مناطق تشکر کرد .

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک فتح خرمشهر از زحمات کارکنان روابط عمومی تقدیر کرد و گفت : روابط عمومی پیوند دهنده واحد های یک سیستم است و هر چه که بهتر عمل کند آن سیستم و آن سازمان کار آمدتر و پایدارتر است .

عبدالرضا شریفات در ادامه از پیشکسوتان این حرفه تجلیل کرد و افزود : شغل روابط عمومی استرس زا و پر فشار است و از این لحاظ ما قدر دان زحمات همکارانمان در روابط عمومی هستیم.

 

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی

روابط عمومی  

 

 

 

۳ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید