سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹

اخبار

آغاز واکسیناسیون سالمندان در منطقه آغاجاری

با هماهنگی ایجاد شده بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه و مرکز سلامت خانواده منطقه آغاجاری واکسیناسیون سالمندان وابسته به صنعت نفت در حال انجام می باشد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، واکسیناسیون بازنشستگان و سالمندان وابسته به صنعت نفت آغاجاری در درمانگاه امام رضا علیه السلام آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رئیس مرکز پزشکی خانواده به جمعیت تحت پوشش این منطقه اشاره کردو گفت: طبق توافقی که با مدیریت شبکه بهداشت و درمان امیدیه انجام شد واکسن کوید 19 به تعداد بازنشستگان و سالمندان تحت پوشش این منطقه ، اختصاص داده می شود و این واکسیناسیون همزمان با سایر نقاط کشور ادامه دارد .
دکتر عیسی طاهری نحوه اطلاع رسانی جمعیت تحت پوشش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : از طریق تماس تلفنی ، پیامک و یا فرزندان و بستگان درجه یک بازنشستگان و همچنین روابط عمومی های شرکت های نفت و گاز منطقه و نمایندگی صندوق بازنشستگان امیدیه اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و انتظار داریم سالمندان محترم طبق تاریخ و ساعت اعلام شده جهت واکسیناسیون به درمانگاه امام رضا علیه السلام واقع در روبروی اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت نفت آغاجاری مراجعه نمایند.

 

2

7

6
5
1

 
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید