سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۳۸
 

اخبار

دیدار مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند با رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری

رضا نوروزی : همکاری و تعامل متقابل سرلوحه کار بنده برای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان شریف صنعت نفت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مهندس غلامحسین ضرغامی مدیر منابع انسانی ،سید عبدالرسول نعمتی رئیس روابط عمومی و مهران داستان رئیس امور مالی پالایشگاه گاز بید بلند با رئیس جدید خدمات پشتیبانی دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.

مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز بیدبلند ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب رضا نوروزی با توجه به سابقه درخشان خدمت وی در حیطه درمان و همچنین ریاست روابط عمومی گفت: امیدواریم نتیجه شناخت شما از کارکنان صنعت گاز منجر به بهبود کیفیت سلامت در این حوزه شود و بخصوص سطح خدمات سلامت در درمانگاه میانکوه افزایش یابد. 

وی در ادامه به بررسی مسائل درمانی و درخواست ها و پیشنهادات کارکنان و خانواده های آنان در حوزه سلامت پرداخت. 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان ضمن تشکر از حضور مسئولان و معاونان پالایشگاه گاز بیدبلند گفت: در زمان تصدی روابط عمومی چه در جلسات حضوری و چه در بازدیدهای میدانی با مسائل و مشکلات کارکنان شریف شرکت ملی گاز و خانواده های آنان  تا حدود زیادی  آشنایی دارم و تلاش خواهیم کرد تا روند رو به رشدی را ایجاد کنیم. 

رضا نوروزی خدمت به کارکنان صنعت نفت را افتخار دانست و اظهار داشت: فلسفه کاری بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه خدمات سلامت شایسته به کارکنان و خانواده های آنان می باشد و  در این زمینه می توانیم با همکاری و تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت های موجود، خدمات شایانی ارائه نمود.

در این جلسه نعمتی رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز بیدبلند نیز به طرح خواسته های کارکنان پرداخت. 

در این جلسه حسین قنواتی رئیس امنر قراردادها، شهلا پارسی رئیس امور مالی و جعفر زیدانی رئیس امور درمان غیر مستقیم خلاصه ای از تغیبرات بخشنامه ها و مسائل مرتبط را برای نمایندگان پالایشگاه توضیح دادند. 

1

2

3

۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید