سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۶
 

اخبار

دیدار رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری با امام جمعه شهرستان امیدیه

حجت الاسلام و المسلمین حسینی منش: سلامت جامعه مدیون تلاش کادر درمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس این مرکز به همراه شورای پایگاه مقاومت بسیج قدر با امام جمعه شهرستان امیدیه دیدار کردند.

در این دیدار که به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر و استفاده از راهنمایی های امام جمعه محترم برگزار گردید ابتدا دکتر فرید خدری طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی منش خطاب به وی گفت: وقار، آرامش و تواضع از خصوصیات بارز شماست و این صفات نیک باعث نزدیکی دل ها می شود.

وی گزارشی از عملکرد این بهداشت و درمان در دوران کرونا ارائه داد و اظهار داشت: با راه اندازی 2 بخش بستری و تریاژ در بیمارستان، بیشترین بار مسئولیت کرونا را در شهرستان امیدیه به عهده گرفتیم و از طرفی یکی از درمانگاه های مجهز این منطقه را نیز جهت راه اندازی درمانگاه 16 ساعته در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گذاشتیم تا روند کنترل بیماری کرونا شکل مطلوبی به خود گیرد.

سپس امام جمعه شهرستان امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از میزبانی نمایندگان کادر شریف درمان گفت: نقش شما در مبارزه با بیماری کرونا بی بدیل است و ما در همه حال دعاگوی شما هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی منش کار جبهه سلامت را عبادت توصیف کرد و اظهار داشت: سلامت جامعه مدیون تلاش کادر درمان است و مقام معظم رهبری نیز در یک سال و نیم گذشته مرتبا از سربازان و مدافعان جبهه سلامت تشکر کرده است.

خبر
خبر
خبر

۴ تیر ۱۴۰۰ ۲۲:۲۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید