سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۴

اخبار

زیباسازی محوطه بیمارستان نفت امیدیه در ایام کرونا

رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی : با توجه به شرایط سخت کرونا زیباسازی محیط بیمارستان نقش بسیار مثبتی در فراهم آوردن آرامش مراجعین و کارکنان دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مهندس ایرج نقدی زاده رئیس و مهندس کورش جاور کارشناس فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به دعوت رئیس خدمات پشتیبانی از مجموعه فضای سبز در حال ساخت فاز 2 بیمارستان نفت بازدید و در مورد نحوه اجرای آن به تبادل نظر پرداختند.
 رضا نوروزی به چگونگی و میزان پیشرفت کار اشاره کرد و بیان نمود: با توجه به شرایط سخت کرونا ، زیباسازی محیط بیمارستان نقش بسیار مثبتی در آرامش مراجعین و کارکنان دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را جهت ایجاد فضایی زیبا ، با توجه به حفظ ایمنی و رعایت  اصول استاندارد بکار خواهیم بست.  
در این بازدید که رضا شریفی رئیس خدمات عمومی و مهندس طباطبایی ناظر پروژه فاز 2 نیز حضور داشتند کارشناسان فضای سبز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و مشورت ها و پیشنهادات خود را بخصوص با تاکید بر آبیاری مکانیزه این فضا بیان کردند. 

مهندس نقدی زاده کمبود نیروی انسانی و کم آبی را مهم ترین دلایل رویکرد آبیاری مکانیزه ذکر کرد و گفت: با توجه به گرمای شدید خوزستان و نیاز به مصرف بالای آب، لازم است از گیاهان و درختچه هایی استفاده شود که مصرف آب پایینی دارند. 

در پایان مقرر گردید این تعاملات و همکاری ها تداوم داشته باشد و بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از دانش و تجربیات کارشناسان فضای سبز شرکت نفت در آینده نیز استفاده نماید. 

2
1
6
3

 

 

 
۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید