سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۱

اخبار

دیدار نمایندگان بهداشت و درمان با مدیرعامل و مسئولان شرکت نفت آغاجاری

دکتر جهانبخش امینی: اولویت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت توجه به مناطق عملیاتی صنعت نفت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیر تدارکات دارو و تجهیزات سازمان به همراه دکتر فرید خدری رئیس این مرکز با مدیرعامل ، معاونان و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری دیدار و در زمینه مشکلات درمانی این منطقه به گفتگو پرداختند.
ابتدا مهندس پژمان قضایی پور ضمن خوشامدگویی به مهمانان، از حضور دکتر امینی و هیات همراه در منطقه آغاجاری تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود نتیجه این سفر حل مشکلات درمانی کارکنان صنعت نفت باشد. 

وی به تشریح مشکلات منطقه پرداخت و گفت: با وجود سابقه بالای صنعت نفت در این منطقه ولی نبود امکانات و محرومیت شدید همراه با بدی آب و هوا و آلودگی ناشی از گرد و خاک به شکل قابل ملاحظه ای بر زندگی مردم تاثیر منفی گذاشته به نحوی که حتی چهره جوانان را نیز پیر کرده است. 

مهندس قضایی پور یکی از دلایل مهاجرت را فقدان امکانات درمانی توصیف کرد و بیان نمود: با وجودی که شرکت نفت آغاجاری دارای سرمایه انسانی فوق العاده ای از نظر کیفیت هست اما نبود تجهیزات پزشکی و تخصص های درمانی میل به انتقال را تشدید کرده است و یکی از راه های ماندگاری نیروی تخصصی ارتقای سیستم درمانی می باشد. 

مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری خواستار اختصاص دستگاه سی تی اسکن ، دستگاه عکسبرداری دندان ، تجهیزات پزشکی بخش آی سی یو و افزایش تعرفه های پزشکی شد و اظهار داشت: ما آمادگی کامل داریم تا با بهداشت و درمان همکاری کنیم و مشکلات درمانی منطقه را کاهش دهیم. 

مهندس قضایی پور خواستار استقرار متخصصان پزشکی در منطقه شد و از مدیران و مسئولان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواست تا با انعطاف در قوانین و مقررات و حذف مقررات سختگیرانه ، زمینه حضور متخصصان و اختصاص دستگاه ها و تجهیزات پزشکی را به منطقه آغاجاری فراهم آورند. 

سپس رئیس بازرسی و مدیر تدارکات دارو و تجهیزات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و معاونان وی گفت: سیاست سازمان بهداشت و درمان بر اولویت مناطق عملیاتی است و حضور بنده در این منطقه نیز به همین منظور است. 

دکتر جهانبخش امینی از اختصاص دستگاههای پزشکی مرتبط با کرونا از قبیل دی سی شوک، پمپ سرم، مانیتور سیار و... به بهداشت و درمان آغاجاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی در تلاش هستیم تا دستگاه سی تی اسکن را نیز به این منطقه بیاوریم. 

وی به اهمیت رضایت مندی کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان اشاره کرد و بیان نمود: با پیگیری دکتر خدری رئیس بهداشت و درمان آغاجاری و مساعدت و موافقت دکتر هاشمی مدیرعامل محترم سازمان مقرر گردید دستگاه عکسبرداری دندان OPG خارج از روال عادی مناقصه و به صورت ویژه خریداری و در بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه مستقر شود تا نیازی به سفر به شهرهای همجوار نباشد. 

در این جلسه که در دفتر مدیرعامل شرکت نفت آغاجاری برگزار شد دکتر فرید خدری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی ، مهندس مدملی مدیرمالی ، مهندس دلاوری رئیس امور حقوقی، مهندس مهرافروز رئیس بهبود محیط کار، مهندس آقاجری فرمانده بسیج حوزه شهید آذری، زهرا آجیدیان کارشناس بازرسی سازمان بهداشت و درمان و رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری نیز حضور داشتند. 

خبر
خبر
خبر
خبر
خبر

 
۳۰ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید