سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۶

اخبار

دیدار مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با مدیران و مسئولان سازمان

بهمن بهبهانیان: کمبودها و مشکلات درمانی یکی از دلایل اصلی مهاجرت نیروی انسانی تخصصی نفت از منطقه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به همراه تعدادی از کارکنان این شرکت با حضور در دفتر رئیس بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه با مدیران و مسئولان سازمان دیدار کردند. 

در این دیدار که به منظور هماهنگی و بررسی مشکلات درمانی کارکنان صنعت نفت آغاجاری برگزار گردید ابتدا مهندس بهمن بهبهانیان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان سازمان، به تشریح مسائل و مشکلات بهداشتی - درمانی کارکنان صنعت نفت آغاجاری و خانواده های آنها پرداخت و گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود ، کمبودها و مشکلات درمانی و عدم وجود خدمات درمانی تخصصی یکی از عوامل اصلی مهاجرت و انتقالی نیروها می باشد و ما انتظار داریم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اولویت قرار دادن منطقه استراتژیک و عملیاتی آغاجاری به تقویت سیستم درمان این منطقه نفتی بپردازد تا زمینه ماندگاری کارشناسان و متخصصان نفت فراهم شود. 

وی همچنین مشکلات ناشی از کرونا را نیز دلیل مهم دیگر برای تقویت درمان منطقه توصیف کرد و بیان نمود : با توجه به شرایط منطقه یکی از مهم ترین اولویت های بهداشت و درمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری کمک به استقرار تجهیزات پزشکی مانند دستگاههای CT و OPG می باشد که در حال حاضر از این امکانات محروم هستیم. 

سپس دکتر جهانبخش امینی رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیر تدارکات دارو و تجهیزات سازمان با تایید صحبت های مهندس بهبهانیان، حضور خود و همکاران را در منطقه آغاجاری به همین منظور ذکر کرد و گفت: با همین پیش فرض و با اولویت دانستن مناطق عملیاتی به اینجا آمدیم و مطمئن باشید نظر مدیر عامل سازمان و مجموعه مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز همین اولویت است. 

وی اختصاص تعدادی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مرتبط با کرونا را به منطقه آغاجاری تایید کرد و تاکید نمود: این تجهیزات به زودی در اختیار بهداشت و درمان منطقه آغاجاری قرار خواهد گرفت.

در ادامه مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با نمایندگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: دغدغه ما هم رفع مشکلات درمانی مناطق عملیاتی است و بنده با شناختی که از قبل نسبت به این منطقه داشتم برای تسریع در حل مشکلات شما به اینجا آمدم.

دکتر شهرام سرافرازیان تقویت بهداشت خانواده را در تضمین سلامت آنها ضروری دانست و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا هم در بعد بهداشت و هم در بعد درمان، کیفیت خدمات را ارتقا دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در این جلسه دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان و رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی نیز به تشریح دغدغه مندی های هر دو طرف پرداختند و بر ادامه جلسات و همکاری های مشترک با مدیران و مسئولان شرکت نفت تاکید کردند.

9

۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۲۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید