سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۰:۴۷
 

اخبار

راه اندازی خدمات شبانه روزی سونوگرافی در بیمارستان نفت منطقه آغاجاری

دکتر فرید خدری: ارائه خدمات 24 ساعته سونوگرافی توسط متخصص رادیولوژی از جمله خدمات سلامت محور به کارکنان و خانواده های آنان می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با جذب یک نفر متخصص رادیولوژی و سونوگرافی به صورت شبانه روزی ، خدمات تصویربرداری-تشخیصی بیمارستان شهید ایرانپور نفت امیدیه به سطح مطلوب ارتقا یافته است. 
 رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری با اشاره به محرومیت شهرستان امیدیه و کمبود متخصص رادیولوژی به عنوان یک مشکل اساسی گفت: فقدان متخصص سونوگرافی باعث می شد تا کارکنان صنعت نفت برای انجام سونوگرافی به شهرهای دور و نزدیک تردد نمایند که این مسئله علاوه بر مشکلات ایاب و ذهاب و تلف کردن وقت مردم، خطر ابتلا به کرونا را نیز به همراه داشت لذا در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های آنان و همچنین سایر مردم شریف منطقه اقدام به ارائه خدمات سونوگرافی به صورت 24 ساعته توسط دکتر محمدصادق عابدی متخصص  رادیولوژی نموده ایم. 
 دکتر فرید خدری حق مردم منطقه آغاجاری را خدماتی با کیفیت توصیف کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات سلامت محور اولویت بهداشت و درمان نفت آغاجاری است و تا جایی که بتوانیم روند رو به بهبود را ادامه خواهیم داد. 

وی رزومه دکتر عابدی را درخشان توصیف کرد و بیان نمود: متخصص رادیولوژی که جذب کردیم نفر اول برد تخصصی رشته رادیولوژی می باشد و سابقه همکاری با بهداشت و درمان صنعت نفت  را دارد و به همین دلیل با روحیات و خُلق و خوی خانواده بزرگ صنعت نفت آشنایی کامل دارد.

وی همچنین روند خدمات رادیولوژی را یادآوری نمود و گفت: خدمات شبانه روزی سونوگرافی توسط این متخصص فعلا تا پایان مهرماه به صورت نصف ماه می باشد و از اول آبان 1400 نیز به صورت کامل در طول ماه متخصص رادیولوژی و سونوگرافی داریم. 

دکتر خدری به دیگر داشته های مرتبط هم اشاره کرد و توضیح داد: در حال حاضر با یک متخصص سونوگرافی بنام خانم دکتر سلیمانی نیز قرارداد داریم که سونوگرافی های غیراورژانسی زنان را در این بیمارستان انجام می دهد. 

2
1

 
 
 
 
 
۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید