سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۰

اخبار

جولان کرونا در منطقه آغاجاری

دکتری کبری احمدی: بخش سوم کرونا را به صورت کمکی در بیمارستان شهید ایرانپور راه اندازی کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت رئیس بیمارستان نفت این منطقه از راه اندازی بخش سوم کوید به صورت کمکی جهت بستری بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر کبری احمدی تعداد مبتلایان به کرونا را در حال افزایش اعلام کرد و گفت: از ابتدای پیک پنجم کرونا، بخش دوم را راه اندازی کرده بودیم اما با توجه به افزایش روزافزون بیماران مجبور شدیم بخش سوم را هم به صورت کمکی آماده و راه اندازی کنیم

وی از کمبود شدید نیرو گلایه داشت و بیان نمود: کادر درمان این بیمارستان زیر فشار بی امان کرونا خسته شدند و حتی از نظر روحی نیز به شدت آسیب دیده اند. 

رئیس بیمارستان نفت امیدیه همچنین ابتلای کادر درمان به کرونا را مشکلی دیگر توصیف کرد و اظهار داشت: خروج هر کدام از نیروها از چرخه فعالیت باعث فشار مضاعف به بقیه همکاران می شود و نیروها هیچگونه استراحتی ندارند. 

دکتر احمدی به کاهش فعالیت های غیر اورژانسی از قبیل فیزیوتراپی، کلینیک های تخصصی مثل پوست و غدد و... و انتقال نیروها به چرخه درمان کرونا اشاره کرد و تاکید نمود: اگر تجمعات کاهش نیابد و پروتکل های بهداشتی رعایت نشود هر تعداد بخش بستری که راه اندازی نماییم باز جوابگو نخواهد بود لذا از مردم شربف ایران تقاضا دارم بخاطر حفظ جان خود با کادر درمان همکاری نمایند و رعایت فاصله اجتماعی و بکارگیری پروتکل های بهداشتی را در اولویت برنامه‌های روزمره خود قرار دهند. 

 

۲۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۳۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید