سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۰۸

اخبار

گفتگو با کارمند نمونه بهداشت و درمان آغاجاری به مناسبت روز کارمند

فرحناز شیرعلی: سعه صدر و شکیبایی در برخورد با ارباب رجوع در کنار مسئولیت پذیری و اجرای قوانین و مقررات اداری از مهم ترین شاخصه های کارمند نمونه است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ،چهارم شهریور ماه در تقویم ایران به عنوان روز کارمند می باشد که به همین مناسبت خبرنگار واحد روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مصاحبه ای با فرحناز شیرعلی مسئول انبار دارویی  انجام داده است  .

 

لطفاٌ ضمن معرفی خود، در مورد فعالیت هایتان در بهداشت و درمان  توضیح دهید؟
فرحناز شیرعلی هستم که به عنوان مسئول انبار دارویی و در حدود 22  سال در حیطه تامین و توزیع دارو در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری مشغول به فعالیت می باشم.

 

در مسیر خدمت چه شاخصه هایی را رعایت کرده اید که به عنوان کارمند نمونه معرفی شده اید؟
من طبق نوع فعالیتی که در انبار دارویی دارم مهم ترین شاخصه و نکاتی که برای خود ترسیم نموده ام توجه به اهمیت و ضرورت خدمت رسانی صادق و پاک ، که مورد رضای خداوند قرار بگیرد که در این راستا شاخصه هایی اعم از کرامت ارباب رجوع و همکارانی است که در اداره با آنها مراودت می کنم و همچنین مسئولیت پذیری و اجرایی قوانین و مقررات اداری از مهم ترین شاخصه هایی است که باعث شده است در انتخاب بنده در سال گذشته به عنوان کارمند نمونه تاثیر بگذارد.

 

ویژگی های یک کارمند را در برخورد با ارباب رجوع توضیح دهید؟
برای برخورد با ارباب رجوع مهم ترین شاخصه را اصل بر کرامت و حفظ جایگاه آن شخص قرار می دهیم و حتی الامکان در برطرف کردن موانع مشکلات آن به شخص کمک کنیم .سعه ی صدر، حوصله و شکیبایی در برخورد با ارباب رجوع از اصول مهم و ضروری می باشد.

 

تاثیر دیگر همکاران در انتخاب شما به عنوان کارمند نمونه تا چه میزان بوده است؟
استفاده از نکات مثبت همکاران و تجربیات آنان در فعالیت ها و کارهای روزمره، پاسخ گویی دقیق به تمام قسمتهای بیمارستان و درمانگاهها در هنگام پخش دارو ، تماس با شرکتهای طرف قرارداد جهت تهیه دارو را مدنظر قرار دادم  .

 

انتخاب کارمندان نمونه و تجلیل از آنان چه تأثیری در بهبود و راندمان کاری سایر همکاران می تواند داشته باشد؟
زمانی که یک نفر را از مجموعه ای به عنوان نمونه و الگو معرفی می شود به این معنا نیست که سایر افراد از شاخصه هایی که این فرد برخوردار بوده است محروم باشند بلکه این شاخصه ها در فرد نمونه برجسته تر و نمایان تر بوده است. لذا این برجستگی در فرد مورد تقدیر باعث می شود تا دیگر همکاران نیز نسبت به شاخصه هایی که در خود دارند اهتمام بیشتری بگذارند و با انرژی مثبت و دلگرمی بیشتری به رضایت از سازمان و تعالی خود بپردازند.

 

چگونه تجربیات و دانش خود را به دیگر همکاران انتقال می دهید؟
همواره تلاش نموده ام تا با کار و تلاش صادقانه و خالصانه خود ، نظرات و ایده ها خود را به طور محترمانه با حفظ ادب و احترام و جایگاه همکاران به آنها انتقال می دهم و تجربیات خود را با برگزاری کلاس آموزشی برای سایر نیروهای اموردارویی ، علی الخصوص نیروهای جدید الاستخدام در جهت سهولت امور و  تسریع در رسیدگی به امور دارویی بیمارستان .

 

به عنوان سخن پایانی شما؟
خداوند را شاکرم به خاطر تمام الطاف و توجهاتی که به بنده داشته است و تشکر ویژه دارم از همکارانی که به بنده کمک کردند و امیدوارم در آینده بتوانم در جهت پیشرفت بیمارستان تجربیات خود را به همکاران دیگر به خوبی انتقال دهم.

 

56

 
۴ شهریور ۱۴۰۰ ۰۲:۴۸
تعداد بازدید : ۱,۲۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید