سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۵

اخبار

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر امیدیه با رئیس بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر رضا آموزش : شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبان مردم می توانند یاریگر کادر درمان در دوران کرونا باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری اعضای شورای اسلامی شهر امیدیه با حضور در دفتر رئیس جدید این مرکز انتخاب وی را تبریک گفتند .

طالب دیلمی رئیس شورای اسلامی شهر امیدیه طی سخنانی ضمن تبریک انتصاب دکتر رضا آموزش به عنوان رئیس بهداری نفت گفت : خوشحال هستیم که فردی از مجموعه بهداشت و درمان همین منطقه انتخاب شده است و ما با تمام وجود از برنامه های بهداشت و درمان حمایت می کنیم .

سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری در بهداشت و درمان گفت : شورای اسلامی منتخب مردم هستند و می توانند نقش موثری در افزایش روحیه کادر درمان داشته باشند.

دکتر رضا آموزش به برنامه های کاری خود اشاره کرد و اظهار داشت : ارتقا خدمات سلامت ، ارتقا کلینیک های تخصصی و ایجاد رضایت مندی عمومی در رأس برنامه های کاری اینجانب می باشد.

در ادامه محمد افضلی سرپرست شهرداری امیدیه ضمن ابراز خوشحالی از انتصاب دکتر آموزش آمادگی شهرداری را برای حل و فصل پرونده عوارض ساختمان بیمارستان نفت اعلام کرد.

در این جلسه رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان، دکتر خسرو مرویان و حافظ تمیمی از اعضای شورا شهر نیز حضور داشتند.

 

2

 

1

 

3

 

 

 

۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۱۵
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۸۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید