سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۶
 

اخبار

بزرگداشت روز جهانی بیهوشی در منطقه آغاجاری

همزمان با فرا رسیدن 24 مهر ماه مصادف با 16 اکتبر روز جهانی بیهوشی رئیس بهداشت و درمان با حضور در اتاق عمل از خدمات متخصصان و کارشناسان بیهوشی قدردانی کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراه دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ، رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و تعدادی دیگر از مسئولین این مرکز با حضور در اتاق عمل، ضمن گرامیداشت روز بیهوشی از زحمات ارزنده تلاشگران این عرصه تشکر کردند.
رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک این روز به کارکنان مجموعه اتاق عمل، این واحد را یکی از نقاط قوت بیمارستان اعلام کرد و گفت: همکاران بیهوشی و تکنسین های اتاق عمل در کنار متخصصان جراحی و بیهوشی تیمی قوی و کارشناسی تشکیل می دهند و روند اعمال جراحی را تسهیل می نمایند. 
سپس رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک روز بیهوشی به پزشکان و تکنسین های بیهوشی گفت: تیم اتاق عمل در بحران کرونا با خدمات ارزنده ای که به بیماران داشتند مانند سایر کادر درمان جهادگران سبزپوش در عرصه سلامت بوده اند که در صورت لزوم تمام همکاریهای لازم را با پزشکان و پرستاران واحدها انجام داده و لازم است از تمام تلاشهای آنان قدردانی و تشکر نمود. 
 

2
65

۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۹
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۷۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید