سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۶

اخبار

نشست صمیمی اعضای نظام پرستاری امیدیه با مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری

دکتر رضا آموزش: : حمایت از پرستاران یکی از اولویت های کاری اینجانب می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، عادل علی نشان رئیس هئیت مدیره نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر و عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با حضور در دفتر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری انتخاب شایسته دکتر رضا آموزش را به عنوان رئیس بهداشت و درمان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد .
در این دیدار صمیمانه دکتر رضا آموزش ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان های امیدیه و رامشیر بر اهمیت کار کادر درمان بخصوص پرستاران تاکید نمود و گفت: حمایت از پرستاران یکی از اولویت های کاری اینجانب می باشد.
وی بر ارتباط تنگاتنگ با نظام پرستاری شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: همانگونه که پرستاران از زمان شیوع کرونا دشواری های بسیاری را پشت سر گذاشته و می گذارند پس لازم است در جهت پیشبرد اهداف پرستاران و برگزاری آموزش های حرفه ای در جهت ارتقای سطح علمی و احقاق حقوق آنان  تمام تلاش خود را بکار گیریم .
در ادامه عادل علی نشان ضمن تشکر از حسن توجه رئیس بهداشت و درمان آغاجاری  گفت : پرستاران همواره به وظایف خود به نحو احسن عمل می کنند اما کرونا باعث شد فعالیت پرستاران چشمگیرتر دیده شود.
وی در ادامه افزود: امیدواریم جلسات مستمری برای رفع مشکلات پرستاران برگزار و راهکارهای لازم در نظر گرفته شود.

 

25
۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۳۱
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۵۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید