سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۰۴

اخبار

دیدار فرمانده بسیج حوزه شهید آذری ادارات شهرستان امیدیه با رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش: کادر درمان به خوبی نشان دادند که بسیجیان همیشه در صحنه چه در زمان جنگ و چه در حال حاضر که به عنوان مدافعان سلامت در حال مبارز با بیماری کرونا می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بهرام آقاجری فرمانده بسیج حوزه شهید آذری ادارات شهرستان امیدیه با حضور در دفتر دکتر رضا آموزش انتصاب وی را به عنوان ریاست بهداشت و درمان تبریک گفت. 

وی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم ص و هفته وحدت سلامتی کادر درمان را از خداوند متعال طلب نمود و اظهار داشت: بسیج در بحران کرونا پا به پای کادر شریف درمان تلاش نمود و بخصوص با اجرای طرح شهید سلیمانی برگ زرینی به افتخارات خود افزود. 

فرمانده بسیج حوزه شهید آذری آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با مدیریت جدید بهداشت و درمان صنعت نفت اعلام کرد و خوستار همدلی و همکاری برای خدمت بیشتر به مردم منطقه شد. 

سپس دکتر رضا آموزش نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام گفت: کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت در جبهه مبارزه با بیماری منحوس کرونا در حال جنگ بوده و همانگونه که در دفاع مقدس از جان خود گذشتند امروزه نیز بسیجی وار از جان خود در جهت کمک به بیماران گذشته و بعضی از آنها به شهادت رسیدند که نشان دهنده  پایداری بر بسیجی ماندن و بسیجی رفتار کردن آنان می باشد. 

وی خواستار تعامل و همکاری برای حل مشکلات منطقه شد و اظهار داشت:  بسیج امتحان خود را در بحران ها پس داده و ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بسیج برای حل این مشکلات نهایت بهره را ببریم. 

1

 

 

۳ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۶۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید