سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۸

اخبار

دیدار مدیران و مسئولان شرکت نفت آغاجاری با رئیس بهداشت و درمان منطقه آغاجاری

در این جلسه بر همکاری متقابل برای حل مشکلات بهداشتی درمانی و ارتقا کیفیت خدمات سلامت تاکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور در دفتر رئیس بهداشت و درمان آغاجاری ، انتصاب وی را تبریک گفتند. 
ابتدا دکتر رضا آموزش ضمن خوش آمدگویی به حضور مدیران و معاونان شرکت نفت ، گزارشی از عملکرد بهداشت و درمان درمان ارائه نمود .
رئیس بهداشت و درمان از همکاری مدیریت شرکت نفت تقدیر کرد و اظهار داشت: نواقص ،کمبودها ، مشکلات و محرومیت هایی نیز وجود دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر مرتفع گردد. 

در این دیدار مدیران و مسئولان شرکت نفت هر کدام جداگانه طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر فرید خدری و سایر مدیران سابق بهداشت و درمان انتصاب دکتر آموزش را تبریک گفتند و بر همکاری و تعامل بیشتر تاکید نمودند. 

راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان نفت ، تقویت خدمات دندانپزشکی و اتاق عمل و همچنین افزایش پزشکان متخصص از مهم ترین مواردی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. 

در این دیدار مهندس درویشی مدیر خدمات ، مهندس بهبهانیان مدیر منابع انسانی، مهندس زیدونی رئیس روابط عمومی، مهندس حسینی رئیس دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی حضور داشتند. 

3

2
1

 
۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۳:۰۷
بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری |
تعداد بازدید : ۱,۲۱۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید